Friday 20 December 2019

BBM3410Satu2019: Tempat

Assalamualaikum~

Tempat ye.. hmmm sepanjang aku buat tugasan multimedia.. rasanya hampir semua taman dekat Putrajaya tu aku pergi.. hahaha acah je kan.. tak la semua.. tapi ada la... Contohnya Taman Saujana Hijau dengan Taman Morocco.. Watland pun sudah... Sebenarnya cantik jugakan Putrajaya ini. Rasa macam Putrajaya ini unik seperti ada capital dia yang tersendiri.. lagi-lagi kalau ke kawasan pentadbiran, terasa macam dekat The Capitol, Hunger Games. Lagi cantik, laluan dia persis laluan pemain-pemain Hunger Games sebelum game bermula. Cayalah...

Selain Putrajaya, kami ada pergi ke IKEA. Senang.. supaya dapat tunjukkan suasana dalam rumah dan sebagainya. Padahal nak buat simpulan bahasa je.. hahahha... Dah sampai situ apa lagi... Melantak meatball la.. aku dengan Iqbal share.. konom share.. aku rasa aku paling banyak melantak berbanding Iqbal.. hahahaha.. perut lapar seharian buat shoot.

Lepas itu, tempat shooting yang lain pula di sekolah tinggi Kajang. Buat video one shoot three layer dengan tragedi seram..kekeke.. sebab apa pilih? Mestilah sebab nak sesuaikan dengan pemilihan lagu dan sebagainya.

Tempat seterusnya tidak lain tidak bukan di FBMK dan Bukit Ekspo. Tempat popular kot.. rugi kalau tak kenal. Di situlah rasanya paling banyak memori. Lagi-lagi sekarang sem akhir. Lagilah. Tetapi tidak mengapa. Hidup perlu diteruskan. BEGITU!

No comments:

Post a Comment