Saturday 19 October 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 6

1 . Instagram Gambar Satu


2. Instagram Gambar Dua

Lebih kurang pukul 6.30 petang. Aku dan rakan nak pergi makan di kawasan Seri Kembangan bersebelahan dengan Public Bank. Bila nak balik, hujan sangat lebat yg jatuh bersama guruh dan petir. Kami pun berteduh. Jam menunjukkan dekat pukul 9.30 malam dan hujan sudah reda sedikit. Aku pun redah, tetapi terlanggar lopak dan moto pun pancit. Dalam redah tu, aku termasuk lorong yang aku tak tahu pun itu lorong apa. Yang pasti agak gelap. Nasib baik ada sebuah kedai makan Cina yang memberikan tempat teduh. Bateri pun sudah tinggal 10%. Akhir sekali aku tiada pilihan selain meminta pertolongan di dalam group WhatsApp. hahahha.. akhirnya selepas sejam, bantuan pun tiba. Nasib baik ada tiga orang jejaka yang sanggup membantu. Keesokkannya pula ada yang membantu membeli dan memasang tayar. Sungguh terharu rasa hati ini <3 Terima kasih semua.

Gambar kedua ialah semasa berteduh di kedai makan Cina itu. Hehehhe

No comments:

Post a Comment