Sunday 4 October 2015

TAKDIR 3 : Janji-Nya Yang Tidak Termungkir

Buku ini merupakan buku ketiga daripada trilogi TAKDIR dan saya sangat suka dengan cara penceritaannya. Ia dapat membawa anda menyelusuri alam yang selama ini kita abaikan.

Buku ini juga dapat membuatkan saya bermusabah diri dan membuatkan saya sedar apa yang saya leka selama ini. Kisah ini sangat menarik dan tidak bosan. Perwatakkan yang dibawa dalam buku ini sangat menarik dan sesuai untuk golongan muda. Cara seperti ini sebenarnya mampu menjadi salah satu bentuk dakwah. Saya juga sanggup membeli buku ini secara online dari jilid pertama hingga ketiga. 

Jika anda berminat, pihak Hilal Asyraf Resources sekarang mempunyai shopee rasmi. Boleh terus direct beli disitu dan jika bertuah, mungkin akan disertakan dengan merchandise TAKDIR. Link Buku: https://shope.ee/3ASjhdr15U 



Penulis : Muhammad Hilal Asyraf bin Abd Razak
Penerbit : Galeri Ilmu Sdn. Bhd.
Cetakan : 2015 (Cetakan pertama)

Sinopsis :

Suasana aman yang didamba, sudah dijangka tidak bertahan lama. Namun, belum sempat pasukan tentera Agama Langit menjalankan rancangan mereka, Sang Asura terlebih dahulu memulakan serangan! Para kiai menjadi bidak pertaruhan dalam percaturannya. Tentera Agama Langit diasak hebat. Mampukah mereka bertahan? Mampukah misi rahsia Angkasa Sakti dan Aizan Fahmi menyelamatkan keadaan.

TAKDIR 3: Janji-Nya Yang Tidak Termungkir adalah novel ketiga daripada trilogi Takdir yang ditulis oleh Hilal Asyraf. Takdir membawa pembaca jauh melangkau zaman. Kala kegelapan menguasai dunia, tika dunia ini telah hancur dek tangan-tangan manusia itu sendiri, Hilal mengajak pembaca kembali menghayati nilai-nilai suci perjuangan di jalan yang bertauhidkan Yang Maha Berkuasa. Takdir, cerita perjuangan mereka yang percaya kepada-Nya.

No comments:

Post a Comment